პოზიტიური მიდგომის მნიშვნელობა ბავშვის სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარებისათვის
DOI:
https://doi.org/10.52340/zssu.2022.14.07საკვანძო სიტყვები:
ქცევითი პრობლემები, ბაგა-ბაღის აღმზრდელიანოტაცია
უფროსების მხრიდან პოზიტიურ მიდგომებსა და დამოკიდებულებებს უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ბავშვის სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარებაში. სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარება ერთ-ერთი გამოწვევაა საქართველოს თანამედროვეობაში.
სტატიაში განხილულია ის აქტუალური საკითხები და რეკომენდაციები, რაც მნიშვნელოვნად დაეხმარება ზრდასრულებს, აღმზრდელ-პედაგოგებს, მასწავლებლებს ბავშვებთან პოზიტიური მიდგომების ჩამოყალიბებაში.
ასევე ყურადღება გამახვილებულია ადრეული განათლების დაწესებულებებში მომუშავე სპეციალისტების კომპეტენციებზე, მათი პროფესიული გადამზადების საჭიროებაზე, ვინაიდან ბაგა-ბაღის აღმზრდელ-პედაგოგთა და სკოლის პედაგოგთა პროფესიული გადამზადების საკითხებში სოციალურ-ემოციური უნარებისა და პოზიტიური კომუნიკაციის საკითხებს მნიშვნელოვანი როლი ეკისრება.
წყაროები
ადრეული დაგანათლების ხარისხის სტანდარტის გზამკვლევი-2019.
https://www.unicef.org/georgia/media/3041/file/skolamdeli-ganatlebis-standarti.pdf
გარემო რომელსაც უყვარს ბავშვი-2019
https://www.unicef.org/georgia/media/3031/file/garemo-romelsac-uyvars-bavshvi.pdf
როგორ გავხდე კარგი მშობელი-tpdc-2014