პოზიტიური მიდგომის მნიშვნელობა ბავშვის სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარებისათვის

ავტორები

  • ნატო ქობულაძე
  • დალი ბერანძე

DOI:

https://doi.org/10.52340/zssu.2022.14.07

საკვანძო სიტყვები:

ქცევითი პრობლემები, ბაგა-ბაღის აღმზრდელი

ანოტაცია

უფროსების მხრიდან პოზიტიურ მიდგომებსა და დამოკიდებულებებს უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ბავშვის სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარებაში. სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარება ერთ-ერთი გამოწვევაა საქართველოს თანამედროვეობაში.

სტატიაში განხილულია ის აქტუალური საკითხები და რეკომენდაციები, რაც მნიშვნელოვნად დაეხმარება ზრდასრულებს, აღმზრდელ-პედაგოგებს, მასწავლებლებს  ბავშვებთან პოზიტიური მიდგომების ჩამოყალიბებაში.

ასევე ყურადღება გამახვილებულია ადრეული განათლების დაწესებულებებში მომუშავე სპეციალისტების კომპეტენციებზე, მათი პროფესიული გადამზადების საჭიროებაზე, ვინაიდან ბაგა-ბაღის აღმზრდელ-პედაგოგთა და სკოლის პედაგოგთა პროფესიული გადამზადების საკითხებში სოციალურ-ემოციური უნარებისა და პოზიტიური კომუნიკაციის საკითხებს მნიშვნელოვანი როლი ეკისრება.

წყაროები

ადრეული დაგანათლების ხარისხის სტანდარტის გზამკვლევი-2019.

https://www.unicef.org/georgia/media/3041/file/skolamdeli-ganatlebis-standarti.pdf

გარემო რომელსაც უყვარს ბავშვი-2019

https://www.unicef.org/georgia/media/3031/file/garemo-romelsac-uyvars-bavshvi.pdf

როგორ გავხდე კარგი მშობელი-tpdc-2014

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1676340/

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-12-14

როგორ უნდა ციტირება

გამოცემა

სექცია

განათლება