Use diagnostic testing to improve student learning outcomes
DOI:
https://doi.org/10.52340/zssu.2021.13Keywords:
tests, skills, competencies, diagnostics, remedialAbstract
The article describes the practical process of diagnostic screening in grade 5. After determining the proportion of students' strengths and weaknesses, remedial work was planned and a rehabilitation program was implemented in accordance with the competencies. This process is discussed in the given article. The table presents the results of the target pretest and a similar post test.
References
დაწყებითი საფეხურის ახალი ეროვნული სასწავლო გეგმა (2018-2024).
განმავითარებელი შეფასება მათემატიკაში. 2014. მასწავლებლის სახელმძღვანელო. („დაწყებითი კლასების მათემატიკის 1-4 კლასების მასწავლებელთა ტრენინგი“, თბილისი: საქართველოს დაწყებითი განათლების ტრენინგი)
მათემატიკის სარემედიაციო პროგრამის გზამკვლევი, http://kargiskola.ge/teachers/resource_books/math/geo/math_remediacia_gzamkvlevi.pdf
მათემატიკის სარემედიაციო აქტივობების კრებული http://kargiskola.ge/teachers/resource_books/math/geo/activoba_sruli.pdf
მათემატიკის დიფერენცირებული სწავლება. 2015. მასწავლებლის სახელმძღვანელო. („დაწყებითი კლასების მათემატიკის 5-6 კლასების მასწავლებელთა ტრენინგი“, თბილისი, საქართველოს დაწყებითი განათლების ტრენინგი).
ნოზაძე გ. 2013. სადიაგნოსტიკო შეფასების არსი და დანიშნულება („ინტერნეტგაზეთი maststavlebeli.ge“)
საქართველოს დაწყებითი განათლების პროექტის (G-PRiED) სასწავლო მეთოდოლოგიური რესურსების პორტალი - www.kargiskola.ge.